Wymiana, zwroty i reklamacja

 

 

WYMIANA TOWARU

Zamówiłeś nieodpowiedni produkt? Wybrałeś niewłaściwy rozmiar? W xtrabike.pl bez problemu wymienimy zakupione przez Ciebie obuwie i konfekcję. Ze względu na to, że najczęstszą przyczyną wymiany jest m.in. źle dobrany rozmiar, zachęcamy Cię do zapoznania się z informacjami zawartymi w tabelach rozmiarowych.  Znajdziesz tam informacje na temat długości obuwia i wymiarów odzieży oraz jak poprawnie pobierać rozmiar.
 

                                                                                        
Pamiętaj, że masz aż 14 dni na wymianę.

Krótka instrukcja wymiany towaru:

  1. Wypełnij formularz zwrotu / wymiany dostępny na naszej stronie. W tym celu możesz pobrać wzór formularza z zakładki POMOC - FAQ
  2. Koniecznie sprawdź czy rozmiar, na który chcesz wymienić kupiony produkt jest dostępny
  3. Produkt (y) razem z dokumentami odeślij na podany niżej adres (jednak nie później niż 30 dni od daty otrzymania towaru)
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w przeciągu kilku dni, wyślemy inny rozmiar. W wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć, że cały proces potrwa maksymalnie 14 dni. 

    Pamiętaj! Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.

    Adres do wysyłki wymienianych produktów:
    Sklep Xtrabike.pl
    Ul. Łokietka 3a
    59-700 Bolesławiec
    Z dopiskiem "Xtrabike.pl - wymiana"


    ZWROT I ODSTĄPIENIE OD UMOWY:


    Możesz zrezygnować z towaru kupionego w sklepie xtrabike.pl bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki z towarem.

    Krótka instrukcja zwrotu drogą wysyłkową:

    1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W tym celu możesz pobrać wzór formularza z zakładki POMOC - FAQ
    2. Towar wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura) odeślij na podany niżej adres. Jeśli nie przesłano wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru. Ponosisz bezpośrednie koszty odstąpienia o d umowy (koszty odesłania towaru).
    3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. jeśli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o jego wskazanie.
    4. zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

    Pamiętaj:
    W sklepie xtrabike.pl dajemy czas na odstąpienie od umowy i zwrot towaru

    Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
     Pamiętaj, aby zwracane towary były w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinieneś obchodzić się z towarem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim jest to możliwe w sklepie stacjonarnym (np. Klient powinien jedynie przymierzyć produkt, lecz nie powinien go użytkować).


    Adres do wysyłki zwrotów:
    Sklep Xtrabike.pl
    Ul. Łokietka 3a
    59-700 Bolesławiec
    Z dopiskiem "Xtrabike.pl - ZWROT"


     

    REKLAMACJE:
             



    Na wszystkie produkty zakupione w sklepie xtrabike.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty zakupu.

    Krótka instrukcja składania reklamacji towaru drogą wysyłkową:

     

    1. Możesz wypełnić formularz reklamacyjny (dostępny w zakładce Pomoc - FAQ)
    2. Możesz skorzystać z zakładki Reklamacje, dostępnej w panelu Moje Konto
    3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres.
    4. Po otrzymaniu reklamowanego produktu wprowadzimy zgłoszenie reklamacyjne, którego przebieg można śledzić w po zalogowaniu do Moje Konto w zakładce - reklamacje.  
    5. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
    6. W przypadku uznania reklamacji spełnimy Twoje żądania dotyczące reklamowanego produktu (możesz wybrać pomiędzy: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy o ile wada jest istotna)

     

    Adres do wysyłki reklamacji:


    Sklep Xtrabike.pl
    Ul. Łokietka 3a
    59-700 Bolesławiec
    Z dopiskiem "Xtrabike.pl - reklamacja" 


    Pamiętaj!

    1. Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.
    2. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    3. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru do reklamacji.

     




    

    WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE! (C) 2015 XTRABIKE.PL